Časté dotazy

 Tel: +420 606 224 113
E-Mail: info@umelystromecek.cz

 Zákaznická podpora dostupná kdykoliv
na online chatu či e-mailu.

 Doprava zdarma až k vám domů
při objednávce nad 999,- Kč.

Na co se nás často ptáte?

Za jak dlouho obdržím můj stromeček?

Standardem je doručení do dvou pracovních dnů. Před odesláním vám zašleme informační email včetně kódu, pomocí kterého můžete sledovat, kde se Váš stromeček aktuálně nachází.

Je výška stromečku uvedena včetně stojanu?

Ano, veškeré výšky stromečků jsou uváděny včetně stojanu.

Je součástí balení i stojan?

Ano, součástí každého našeho stromečku je i stojan.

Je stromeček snadno skladovatelný?

Ano, stromečky jsou dodávaný v kartonové krabici pro snadnější skladování. Stromečky do 120 cm jsou v celku. Vyšší stromečky jsou poté na dva až tři díly.

Zpozdilo se dodání vaší zásilky?

Zásilka již není u nás, proto kontaktujte vybraného dopravce, který vám sdělí podrobnosti.

ceska-posta

Sledovat zásilku České pošty
info@cpost.cz
+420 840 111 244

Splňují stromečky bezpečnostní normy?

Ano, stromeček splňuje veškeré bezpečnostní normy platné v České Republice & Evropské unii.

Jak časově náročná je kompletace stromečku?

Kompletace stromečku jako takového vám potrvá zhruba 2 minuty. Dalších 5 – 10 minut poté úprava jednotlivých větviček pro požadovaný tvar a objem.

Je stromeček omyvatelný?

Ano, pro delší životnost jej doporučujeme otírat navlhčeným hadříkem.

Z čeho je stromeček vyroben?

Konstrukce pevné části je vyrobena z kovu. Základem každé jednotlivé větvičky je drát o různých tloušťkách a konečný vzhled utváří unikátní PVC či PE fólie. Více informací se dozvíte na detailu produktu.

V čem zasíláte vánoční stromeček?

Vánoční stromečky zasíláme v kartonové krabici, která zaručí bezpečné doručení až k vám domů.

Mohu použít svíce jako ozdoby?

Ano můžete, ale nedoporučujeme stromeček vystavovat přímému ohni.

Mohu si vyzvednout stromeček osobně?

Zakoupení je možné pouze přes náš internetový obchod. Osobní odběr z našeho skladu bohužel není možný, zboží zasíláme pomocí zvoleného přepravce.

Jakým způsobem budu informován(a) o stavu objednávky?

Po dokončení objednávky obdržíte potvrzovací email o přijetí objednávky. Pokud je zboží skladem, vyřídíme objednávku do 24 hodin.

Po expedici zásilky z našeho skladu obdržíte email o úspěšném dokončení objednávky. Česká pošta vám po převzetí zásilky zašle informační email a SMS s číslem pro sledování zásilky. Zásilku poté můžete sledovat online na webu České pošty.

Jak mám postupovat, jestliže chci provést úpravu své objednávky?

Pokud jsme přijali vaší objednávku a zásilka ještě nebyla expedována, můžete nás kontaktovat telefonicky či emailem.

Kde naleznu fakturu za zboží?

Fakturu za zboží naleznete v informačním emailu o přijetí objednávky. Pod tabulkou se shrnutím naleznete odkaz “Faktura ke stažení“. Po kliknutí na odkaz se vám faktura stáhne, či zobrazí (dle nastavení prohlížeče).

Jste plátci DPH?

Ano, jsme plátci DPH. Pro firemní zákazníky lze využít odpočet DPH.

Poskytujete i velkoobchodní prodej?

Pro více informací nás prosím kontaktujte.

Zeptejte se nás

Nenašli jste zde odpověď na vaší otázku? Máte dotaz či potřebujete s něčím poradit? Využijte k tomu prosím následujícího formuláře:

Kontaktní formulář

 

Veritifikace